Підручник_онлайн
Урок_50
Урок_45.Інструктаж з БЖД. Введення та виведення табличних величин. Елемент керування «багаторядкове текстове поле».
Урок_39.Інструктаж з БЖД. Тематичне оцінювання
Урок_32.Інструктаж з БЖД. Поняття систем керування базами даних, їх призначення. Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів
Урок_31. Інструктаж з БЖД. Ключі й зовнішні ключі. Зв’язки між записами і таблицями. Визначення типу зв'язку
Урок_30.Інструктаж з БЖД.Поняття бази даних.
Домашнє завдання
Приготувати власні приклади баз даних із різних предметних галузей (3-4 приклади користуємось Інтернетом).
Урок_28.Інструктаж з БЖД. Розв’язування задач з математики засобами табличного процесор
Урок_27.Інструктаж з БЖД. Практична робота5.
Презентація до уроку
Урок_26.Інструктаж з БЖД. Проміжні підсумки. Умовне форматування. Експорт та імпорт електронних таблиць
Урок_25. Інструктаж з БЖД.Автоматичні та розширені фільтри
презентація до уроку
За допомогою розширеного фільтра у файлі Учні знайдіть записи, що містять відомості про хлопчиків, що займаються музикою. Дівчат, захопленням яких є іноземна мова, а також усіх учнів віком 10 років- незалежно від захоплення
Діапазон умови (33.16)
Урок_24. Інструктаж з БЖД.Упорядкування даних у таблиці .
Завдання_1 Створити таблицю з даними 8 однокласників (Прізвище, Ім'я, Дата народження, Адреса, Телефон, е-mail) По сортувати за прізвищами та день народження) 2 скріни додати у Classroom.
Урок_23. Інструктаж з БЖД.Практична робота 4. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування.
Урок_22. Інструктаж з БЖД.Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграми.
Урок_21. Інструктаж з БЖД. Призначення й використання логічних функцій табличного процесора.
Створіть таблицю «Абітурієнт», в якій визначається список зарахованих до вищого навчального закладу абітурієнтів за результатами вступних іспитів. Середній бал достатній для зарахування – 4 бали.
- Рахуємо середній бал (використовуючи функцію СРЗНАЧ).
- Середні бали інших абітурієнтів заповнюємо через автозаповнення (копіювання формули)
- Стовпець «відмітка про зарахування», заповнюємо за допомогою функції ЯКЩО:
- Середній бал більший рівний 4 бали – «зараховано»;
Урок_20.Інструктаж з БЖД. Призначення й використання математичних, статистичних функцій табличного процесора.
Урок_18.Інструктаж з БЖД. Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок
файли-заготовки до завдання Працюємо з комп'ютером (ст.130-131) - Вправа 3.1
Урок_17.Інструктаж з БЖД.Практична робота 3
Урок_16.Інструктаж з БЖД.Практична робота 2
Завдання_2. Практична робота_3.(відео)
Урок_15.Інструктаж з БЖД.Анімація. Переміщення по кадрах.
Урок_14.Інструктаж з БЖД.Текстові об'єкти та їх редагування.
Завдання_1 Текстові об'єкти та їх редагування
Урок_13.Інструктаж з БЖД. Вершини, ребра, грані. Графічні текстури
Робота на уроці: ст. 96-98 (завдання 1-3)
Урок_12. Інструктаж з БЖД. Екструдування форми об’єкта
Відео_1. Екструдування форми об'єкта
Додаткова інформація
S--2 збільшення площини у 2 рази
TAB - режим редагування
E-Z - екструдування вздовж осі Z
E-S - збільшення об'єкта
виділення граней - E- вдавлювання граней
Завдання_2 Моделювання стола (відео _2)
Відео_1. Екструдування форми об'єкта
Додаткова інформація
S--2 збільшення площини у 2 рази
TAB - режим редагування
E-Z - екструдування вздовж осі Z
E-S - збільшення об'єкта
виділення граней - E- вдавлювання граней
Завдання_2 Моделювання стола (відео _2)
Урок_11. Інструктаж з БЖД. Групування, вирівнювання, копіювання та клонування об’єктів.
Урок_10. Інструктаж з БЖД. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів.
Робота на уроці: Працюємо з комп'ютером(ст.63-64)
Урок_9. Інструктаж з БЖД. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.
Завдання 1. Створюємо молот
- Запустіть середовище Blender
- Оберіть створення нового файлу «General»
- Видаліть існуючий об’єкт (куб) обравши його та натиснувши клавішу «X»
- Додайте на сцену об’єкт циліндр. Команда «Додати» - «Сіть» - «Cylinder»
- Розміри X-«1», Y-«1», Z – «5» (Натисніть клавішу «N» (меню трансформації) та введіть відповідні параметри в поле «Масштаб»)
- Положення X-«0», Y- «0», Z – «-3.5» (Меню трансформації поля «Розташування»)
- Додайте об’єкт куб. «Додати» - «Сіть» - «Cube»
- Розміри X-«4», Y-«1», Z – «1» (Меню трансформації поля «Масштаб»)
- Положення X-«0», Y- «0», Z – «0» (Меню трансформації поля «Розташування»)
- Додайте об’єкт Torus. «Додати» - «Сіть» - «Torus»
- Розміри X-«1», Y-«1», Z – «1» (Меню трансформації поля «Масштаб»)
- Положення X-«0», Y- «0», Z – «-9.8» (Меню трансформації поля «Розташування»)
- Обертання X-«90», Y-«90», Z – «0». (Меню трансформації поля «Обертання»)
- Збережіть свій молот «Файл» - «Save As» - «Ваш локальний диск D» - «9 клас» - «Ваша персональна папка» - «3D графіка» - «Урок №1 - Молот» завантажити роботу на сторінку ДЗ (Office 365-Teams)
Завдання_2
Урок_8 Інструктаж з БЖД. Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації.
Урок №7. Практична робота 2. Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера
Урок_5. Інструктаж з БЖД. Загрози, що виникають при роботі в Інтернеті. Засоби браузера, призначені для гарантування безпеки. Захищені сайти. Захист ві
Словник
інтернет-термінів «Інформаційна безпека»
1.
Антивірусна програма (антивірусник) - програма,
розроблена для запобігання доступу зловмисних програм до системи. Виявляє
заражені файли та видаляє або очищає їх від вірусів.
2.
Брандмауер - програмне забезпечення або пристрій, призначений для контролю зв'язку
між мережами або між мережею та окремою комп'ютерною системою. Наприклад,
брандмауер може обмежити трафік на основі попередньо визначених правил,
зазначаючи, що зв'язок буде дозволено лише між встановленими адресами.
3.
Браузер - програмне забезпечення, що використовується для знаходження і показу
сторінок у Світовій мережі (веб-сторінок).
4.
Вірус - зловмисна програма, яка розповсюджується шляхом копіювання себе в інші
програми. Вірус може поширюватися через файли, повідомлення електронної пошти
або веб-сторінки. Комп'ютер може заразитися вірусом, коли користувач подорожує
Інтернетом або відкриває файл, прикріплений до повідомлення електронної пошти.
Віруси можуть знизити продуктивність роботи комп'ютера або системи.
5.
Спам - небажані повідомлення електронної пошти, які
зазвичай відправляються з метою безпосереднього маркетингу. Спам майже завжди
розсилається великій кількості одержувачів одночасно.
6.
Спливаючі вікна — це невеликі вікна з повідомленнями, які закликають переглянути зміст або
перейти за посиланням.
7.
Троянці (трояни) — це небезпечні
програми, які створені так, щоб виглядати безневинними, наприклад, як гра.
Після активації вони можуть пошкодити файли без відома користувача.
8.
Фільтр - механізм для відсіювання і блокування доступу до
певного матеріалу.
9.
Хакер, зломщик - особа, яка зламує інформаційну мережу чи
систему організації або використовує її, не маючи на це дозволу. Примітка:
термін «хакер» має також інше значення — так називають досвідчених комп'ютерних
користувачів.
10.
Хробак - зловмисна програма, яка може розповсюджуватися самостійно через
інформаційні мережі. Хробаки поширюються через електронну пошту або проріхи в
засобах безпеки веб-браузерів чи операційної системи. Навіть якщо користувач не
працює в Інтернеті, але його комп’ютер підключено до цієї мережі, хробаки
можуть здійснити доступ до комп'ютера, якщо він незахищений. Хробаки порушують
роботу системи або комп'ютера і можуть розповсюджувати інші зловмисні програми.
За матеріалами https://disted.edu.vn.ua/media/bp/html/ope_sanasto.htm
Урок_2
Інструктаж з БЖД. Стиснення та
архівування даних. Види стиснення даних. Архіватори. Типи архівних файлів.
Резервне копіювання даних. Операції над архівами. |
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди. Драйвери.Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи.Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення.
Немає коментарів:
Дописати коментар