8 клас

Підручник_онлайн




Урок_67

Урок_65


Урок_64



Урок_42. Інструктаж з БЖД. Обробники подій, пов’язаних з елементами керування.


покликання на відео

ДЗ: ст 163-165 (опрцювати у підручнимку).

 Практично виконати завд.2,3 (ст 172)


Урок _38 Інструктаж з БЖД

відео до уроку



Урок_37. Інструктаж з БЖД. Сервіси для роботи з аудіо- й відеоданими та публікування їх в Інтернеті


інструкція до завдання

відео Метелик


Урок_36. Інструктаж з БЖД.

 Практична робота №6 Створення відеофільму


відео до уроку

файл-заготовка


Урок_35. Інструктаж з БЖД. Створення відеофільму. Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами

відео до уроку



Урок_33. Інструктаж з БЖД. Поняття мультимедіа. Кодування аудіо- та відеоданих. Формати аудіо- та відеофайлів

презентація до уроку

відео до уроку

Інтерактивні вправи

Завдання_1

Завдання_2

Завдання_3

Завдання_4

Домашнє завдання: ст.118-122



Урок_32. Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. «Створення сайту з використанням онлайн-системи конструювання сайтів».

Практична робота (ст.117, підручник)






Урок_31.Інструктаж з БЖД. Створення сайту засобами онлайн-системи конструювання сайтів


Домашнє завдання: ст.113-117, завдання_6,ст.117(вибрати одну із тем для опрацювання) 


Урок_30.Інструктаж з БЖД.Автоматизовані засоби для створення та публікації веб-ресурсів


Урок_29.Інструктаж з БЖД.Поняття про мову гіпертекстової розмітки.


Урок_28.Інструктаж з БЖД. Структура веб-сторінок. Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці

інтерактивні вправи

Завдання: 1,2,3 (ст.110 у підручнику)

Урок_27. Інструктаж з БЖД. Створення об’єктів SmartArt. Тематичне оцінювання

                 тест


Завдання_1
Створити Новорічну вітальну листівку для друга(подруги), використавши об'єкти WordArt, написи та малюнки. Результат відправити другу та додати у Classroom



Урок_26. Інструктаж з БЖД. Створення формул та написів



Завдання_1

 






Урок_25. Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. «Стилі. Структура документа. Автоматизоване створення змісту. Гіперпосилання





Урок_24. Інструктаж з БЖД. Спільна робота з документом





Урок_23. Інструктаж з БЖД. Гіперпосилання в текстових документах

                              презентація до уроку

                                         тест

Завдання_1 Створити  текстовий документ "Сім чудес України" з назвами переможців проекту. До кожної назви додати покликання на сторінку в Інтернеті.


Урок_22. Інструктаж з БЖД.  Автоматизоване створення змісту документа
                         презентація до уроку

Завдання_2 (дз): Знайти інформацію в Інтернеті про Стрий. Розбити на  заголовки, задавши їм стиль Заголовок 1. Створити автоматизований зміст документу у кінці  документу.




Урок_21. Інструктаж з БЖД. Структура документа






Урок_20. Інструктаж з БЖД. Форматування з використанням стилів






Урок_19. Інструктаж з БЖД. Практична робота 3



Практична робота (файл-заготовка)



Урок_18. Інструктаж з БЖД. Створення колонок. Колонтитули.





Урок_16. Інструктаж з БЖД. Пошук та заміна фрагментів тексту.





Урок_15. Інструктаж з БЖД. 

Практична робота 2.  «Конфігурація комп’ютера під потребу».






Урок_14. Інструктаж з БЖД. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Технічні характеристики та призначення основних складових персонального комп’ютера






Урок_13  Інструктаж з БЖД. Історія обчислювальних та комп'ютерних пристроїв






Інтерактивні вправи







Урок_12  Інструктаж з БЖД. Пристрої виведення даних.




                                  

Інтерактивні вправи

Завдання_1

Завдання_2

Завдання_3


Завдання_4


Завдання_5





Урок_11  Інструктаж з БЖД. Пристрої введення даних.




                      


Інтерактивні вправи                                                                  
Завдання_1                                                                                 
Завдання_2                                                                                 
                                                                             
                                                          


Урок_10  Інструктаж з БЖД. Зовнішня пам'ять.                  




Інтерактивні вправи



Урок_9  Інструктаж з БЖД. Пристрої пам’яті. Внутрішня пам’ять








Урок_8  Інструктаж з БЖД. Персональний комп’ютер, його основні складові. Процесор




Інтерактивні вправи


 


Урок_7  Практична робота 1. Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду повідомлень

Практична робота (відео)

Файл-заготовка (до практичної роботи)


Урок_6 Інструктаж з БЖД. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.




Інтерактивна вправа





Урок_5 Інструктаж з БЖД Двійкове кодування



Інтерактивні вправи







Урок_4 
 Інструктаж з БЖД. Кодування графічних даних. 





Виконати завдання: 
У клітинках ЕТ записати коди кольорів колірної моделі RGB. Зафарбувати клітинки в кольори моделі RGB.
 


Урок_3
 Інструктаж з БЖД. Кодування тексту. Таблиці кодів символів 


Урок_2 
 Інструктаж з БЖД. Кодування та декодування повідомлень


Шрифт_Цезаря





Квадрат_Полібія
Виконати завдання: 2,3, 7 (ст. 8, підручник)


Урок_1
 
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. 
Опрацювання  даних як інформаційний процес.


Правила техніки безпеки і поведінки в кабінеті інформатики

            Суворо забороняється :

  • заходити в кабінет без дозволу учителя; 
  • знаходитися в кабінеті у верхньому одязі;
  • включати або виключати апаратуру без вказівки вчителя;
  • починати роботу на комп’ютері  без дозволу вчителя;
  • торкатися до апаратури вологими або брудними руками;
  • вставати без дозволу викладача зі своїх місць під час роботи за комп’ютерами;
  • торкатися до захисного екрану або до екрану монітора;
  • торкатися до роз'ємів системного блоку, кабелів, дротів, розеток і пристроїв заземлення;
  •  класти книги і зошити на монітор або клавіатуру;
  • самостійно усувати несправність в роботі комп'ютера;
  •  бігати по кабінету;
  • працювати при поганому самопочутті;
  •  заважати роботі інших учнів;
  • заважати роботі викладача.

 

          Під час роботи  дистанція між очима і екраном монітора повинна бути не менше 50 см.
          Починайте роботу лише по команді вчителя.
          Під час роботи  виконуйте всі вказівки учителя.
          Учні з ослабленим зором зобов'язані працювати в окулярах.


Немає коментарів:

Дописати коментар