Урок_34.Інструктаж
з БЖД. Створення сайту засобами онлайн-системи конструювання сайтів
Домашнє завдання: ст.113-117, завдання_6,ст.117(вибрати одну із тем для опрацювання)
Урок_33.Інструктаж з БЖД.Автоматизовані
засоби для створення та публікації веб-ресурсів
Урок_32.Інструктаж з БЖД.Поняття про мову гіпертекстової розмітки.
Урок_31.Інструктаж з БЖД. Структура веб-сторінок. Правила
ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці
інтерактивні вправи
Завдання: 1,2,3 (ст.110 у підручнику)
Урок_28. Інструктаж з БЖД. Створення об’єктів SmartArt.
Урок_26 -27. Інструктаж з БЖД. Створення формул та написів у текстовому документі
Завдання_1
Урок_25. Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. «Стилі. Структура
документа. Автоматизоване створення змісту. Гіперпосилання
Урок_24. Інструктаж з БЖД. Спільна робота з документом
Робота на уроці: завдання 6 ст.94
Урок_23. Інструктаж з БЖД. Гіперпосилання в текстових документах
Завдання_1 Створити текстовий документ "Сім чудес України" До кожної назви додати покликання на сторінку в Інтернеті з офіційного сайту та фото.
Урок_22. Інструктаж з БЖД. Автоматизоване створення змісту документа
Завдання_2 (дз): Знайти інформацію в Інтернеті про Стрий. Розбити на заголовки, задавши їм стиль Заголовок 1. Створити автоматизований зміст документу у кінці документу.
Урок_21. Інструктаж
з БЖД. Структура документа
Урок_20. Інструктаж з БЖД. Форматування з використанням стилів
Урок_19. Інструктаж з БЖД. Практична робота 3
Урок_18. Інструктаж з БЖД. Створення колонок. Колонтитули.
Урок_16. Інструктаж з БЖД. Пошук та
заміна фрагментів тексту.
Урок_15. Інструктаж з БЖД.
Практична робота 2. «Конфігурація комп’ютера під потребу».
|
Урок_14. Інструктаж
з БЖД. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Технічні характеристики та
призначення основних складових персонального комп’ютера
Урок_13 Інструктаж з БЖД. Історія обчислювальних та комп'ютерних пристроїв
Інтерактивні вправи
Урок_12 Інструктаж з БЖД. Пристрої виведення даних.
Інтерактивні вправи
Завдання_1
Завдання_2
Завдання_3
Завдання_4
Завдання_5
Урок_11 Інструктаж з БЖД. Пристрої введення даних.
Урок_10 Інструктаж з БЖД. Зовнішня пам'ять.
Інтерактивні вправи
Урок_9 Інструктаж
з БЖД. Пристрої пам’яті. Внутрішня пам’ять
Урок_8 Інструктаж
з БЖД. Персональний комп’ютер, його основні складові. Процесор
Інтерактивні вправи
Урок_7 Практична робота 1. Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду повідомлень
Урок_6 Інструктаж з БЖД. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.
Інтерактивна вправа
Урок_5 Інструктаж з БЖД Двійкове кодування
Інтерактивні вправи
Урок_4 Інструктаж з БЖД. Кодування графічних даних.
Виконати завдання:
У клітинках ЕТ записати коди кольорів колірної моделі RGB. Зафарбувати клітинки в кольори моделі RGB.
Урок_3
Інструктаж з БЖД. Кодування тексту. Таблиці
кодів символів
Урок_2
Інструктаж
з БЖД. Кодування та декодування повідомлень
Шрифт_Цезаря
Квадрат_Полібія Виконати завдання: 2,3, 7 (ст. 8, підручник)
Урок_1 Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в
комп’ютерному класі. Опрацювання даних як інформаційний процес.
Правила техніки безпеки і поведінки в кабінеті інформатики Суворо забороняється : - заходити в кабінет без дозволу учителя;
- знаходитися в кабінеті у верхньому одязі;
- включати або виключати апаратуру без вказівки вчителя;
- починати роботу на комп’ютері без дозволу вчителя;
- торкатися до апаратури вологими або брудними руками;
- вставати без дозволу викладача зі своїх місць під час роботи за комп’ютерами;
- торкатися до захисного екрану або до екрану монітора;
- торкатися до роз'ємів системного блоку, кабелів, дротів, розеток і пристроїв заземлення;
- класти книги і зошити на монітор або клавіатуру;
- самостійно усувати несправність в роботі комп'ютера;
- бігати по кабінету;
- працювати при поганому самопочутті;
- заважати роботі інших учнів;
- заважати роботі викладача.
Під час роботи дистанція між очима і екраном монітора повинна бути не менше 50 см. Починайте роботу лише по команді вчителя. Під час роботи виконуйте всі вказівки учителя. Учні з ослабленим зором зобов'язані працювати в окулярах.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар