Рівень досягнення результатів навчання
Критерії оцінювання предметних та особистісних результатів
Рівні
навчальних досягнень |
Бали |
Характеристика
навчальних досягнень учня (учениці) |
Початковий |
1 |
Учень (учениця): засвоїв знання у формі
окремих фактів; з допомогою вчителя або з використанням підручника розпізнає
і називає окремі інформаційні об'єкти; знає та дотримується правил безпечної
поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. 2 |
2 |
Учень (учениця): розпізнає та виділяє
інформаційні об‘єкти, пояснює свій вибір та може фрагментарно відтворити
знання про них; з допомогою вчителя фрагментарно виконує окремі навчальні
завдання та практичні роботи на комп’ютері, допускає помилки. |
|
3 |
Учень (учениця): з допомогою вчителя
відтворює незначну частину навчального матеріалу (менше половини); відповідає
на запитання, що потребують однослівної відповіді; навчальні завдання виконує
фрагментарно за значної допомоги вчителя; потребує постійної активізації та
допомоги; способи навчально-пізнавальної діяльності (практичні і розумові
уміння і навички) застосовує на рівні копіювання зразка способу діяльності. |
|
Середній |
4 |
Учень (учениця): з допомогою вчителя
відтворює значну частину навчального матеріалу (більше половини); у
відповідях може допускати помилки; за значної допомоги вчителя виконує
навчальні завдання, допускає помилки; має елементарні, нестійкі навички
роботи на комп’ютері; за інструкцією і з допомогою вчителя фрагментарно
виконує практичні роботи, потребує детального кількаразового їх пояснення,
допускає помилки. |
5 |
Учень (учениця): самостійно, але не
повно, відтворює значну частину навчального матеріалу; ілюструє розуміння
базових понять інформатики прикладами з підручника або пояснення вчителя,
відповідає на окремі запитання; з допомогою вчителя виконує навчальні
завдання з частковим поясненням, допускає помилки; за детальною інструкцією і
з допомогою вчителя виконує практичні роботи, не вміє пояснити свої дії,
допускає помилки. |
|
6 |
Учень (учениця): самостійно відтворює
значну частину навчального матеріалу, відповідь будує у засвоєній
послідовності, ілюструє її власними прикладами; з частковою допомогою вчителя
виконує навчальні завдання з достатнім поясненням, допускає помилки; має
стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання даних на комп’ютері;
способи навчально-пізнавальної діяльності застосовує за зразком у подібній
ситуації; потребує стимулювання й значної допомоги вчителя, коли працює
самостійно. |
|
Достатній |
7 |
Учень (учениця): самостійно відтворює
основний навчальний матеріал з окремими неточностями, застосовуючи необхідну
термінологію, вміє наводити власні приклади на підтвердження певних
тверджень; пояснює та обґрунтовує способи виконання навчальних завдань, аналізує
отриманий результат, робить неповні висновки з допомогою вчителя,
використовує різні джерела відомостей для виконання навчального завдання;
практичні роботи на комп’ютері виконує самостійно за інструкцією; самостійно
виправляє вказані вчителем помилки. |
8 |
Учень (учениця): відтворює засвоєний
навчальний матеріал в іншій послідовності, не порушуючи логічних зв'язків,
інтерпретує та деталізує питання, ідентифікує терміни та поняття; з незначною
допомогою вчителя визначає спосіб розв’язування навчального завдання,
частково аргументує свої міркування; самостійно знаходить необхідні
відомості, систематизує та узагальнює їх; самостійно виконує навчальне
завдання, знаходить та виправляє допущені помилки. Має стійкі практичні
навички виконання основних дій з опрацювання даних на комп'ютері; самостійно
виконує практичні роботи, що відповідають вимогам навчальної програми,
аналізує одержані результати, швидко й оперативно виправляє помилки. |
|
9 |
Учень (учениця): вільно відтворює
навчальний матеріал та відповідає на поставлені запитання, використовує
загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією; самостійно
формулює мету виконання навчального завдання, добирає форми представлення
результату та необхідні відомості; аргументовано обирає раціональний спосіб виконання
навчального завдання, самостійно виконує навчальні завдання з несуттєвими
помилками, знаходить та виправляє допущені помилки. |
|
Високий |
10 |
Учень (учениця): системно відтворює
навчальний матеріал у межах програми; дає повні, змістовні відповіді на
поставлені запитання; робить логічні висновки, обґрунтовує свою думку,
висуває припущення; виконує різні типи навчальних і життєвих завдань (як
типових, так і нестандартних, творчих) під опосередкованим керівництвом
учителя, розробляє алгоритм виконання запропонованого навчального завдання,
пропонує нові шляхи розв’язування навчальних завдань; знаходить додаткові
джерела відомостей, використовує запропоновані схеми класифікації для
структурування відомостей та даних, порівнює і зіставляє відомості з кількох
джерел, уміє стисло і логічно подавати узагальнену інформацію; самостійно
приймає рішення, прогнозує наслідки власної поведінки за незначної допомоги
дорослих. |
11 |
Учень (учениця): логічно та усвідомлено
відтворює навчальний матеріал у межах навчальної програми з інформатики;
обґрунтовано відповідає на запитання; аргументовано використовує знання у
нестандартних ситуаціях; раціонально використовує комп’ютер і комп’ютерні
засоби для розв’язування завдань, пов’язаних з опрацюванням даних, їх
пошуком, зберіганням, поданням і передаванням; розуміє мету власної
навчальної діяльності та самостійно визначає завдання для її досягнення, вміє
виявляти проблеми та розв’язувати їх, формулювати гіпотези |
|
12 |
Учень (учениця): має системні, міцні
знання в обсязі та в межах вимог навчальної програми з інформатики,
усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях;
самостійно планує особисту навчальну діяльність та оцінює її результати, уміє
приймати рішення, швидко вибрати потрібний спосіб діяльності із кількох
відомих, застосовувати способи діяльності за аналогією і в нових ситуаціях. |
Урок_48 Проєкт_Моя власна книга
Завдання: створити власну казку у текстовому редакторі Word, використавши власний текст і малюнки( можна з Інтернету)
Урок 47 Підсумковий урок.
Урок_45
Урок_43-44. Алгоритми і проєкти з розгалуженням
Урок_41-42. Висловлювання істинні та хибні.
завдання 13, 14, 15 ст.279
Урок 33. Інструктаж з ТБ. Способи подання алгоритмів
Урок 32. Інструктаж з ТБ. Команди. Виконавці команд. Система команд виконавця.
Урок_30. Інструктаж з ТБ. Практична робота 4
Урок_26-27. Інструктаж з ТБ. Форматування символів та абзаців в текстовому документі
(вправа 4.4, ст.211-212, завдання 4.4.1-4.4.6, ст.215)
Урок_25. Інструктаж з ТБ. Пошук та заміна фрагментів текстового документу
Урок_24. Інструктаж з ТБ. Операції з фрагментами тексту
Урок_23. Інструктаж з ТБ. Редагування тексту. Перевірка правопису.
Урок_22. Інструктаж з ТБ. Уведення тексту. Вставлення символів, яких немає на клавіатурі.
Завдання_1
Урок_21. Інструктаж з ТБ. Об’єкти текстового документа, їх властивості. Програми для створення та опрацювання текстових документів.
Завдання до п. 4.1. Файли-заготовки
Урок_19. Інструктаж з ТБ. Упорядкування слайдів. Практична робота №3 «Створення комп’ютерних презентацій»
Файли-заготовки до практичної роботи
Інструкція до Практичної роботи №3
Завдання до пункту 3.3. Файли-заготовки
Вправа "Графічні об'єкти презентації"
Урок_17. Інструктаж з ТБ. Редагування і форматування текстових об’єктів на слайдах.
Завдання до пункту 3.2. Файли-заготовки
Вправа "Форматування текстових об'єктів"
Урок_16. Інструктаж з ТБ. Уведення та вставлення текстів на слайдах.
Завдання до пункту 3.2. Файли-заготовки
Вправа "Форматування текстових об'єктів"
Урок_15.Інструктаж з ТБ.Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Види слайдів.
Завдання до пункту 3.1. Файли-заготовки
Урок_14. Інструктаж з ТБ.Узагальнення навчального матеріалу з теми
Урок_13. Інтернет для навчання. Практична робота №2 «Пошук матеріалів в Інтернеті та їх оцінювання»
відео до уроку (початок з 4.45 хв)
Урок_12. Спілкування в Інтернеті. Етикет спілкування в мережах. Безпечне використання Інтернету.
Робота на уроці: завдання 2 ст.112
вправа 2.4 (відео)
Вправа "Спілкування в Інтернеті"
Відео "Безпечний Інтернет. Найжахливіший тиждень Петрика!"
Урок_11. Зберігання даних з Інтернету. Авторське право.
Урок_10 Пошук відомостей в Інтернеті. Критичне оцінювання медіатекстів. Факт. Судження.
Урок_9. Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні мережі
Урок_8. Прикладні комп’ютерні програми.
Урок_7 Файли і папки, операції над ними. Практична робота №1 «Файли і папки, операції над ними.»
інструкція до Практичної роботи
Урок_6. Операційна система, її призначення. Файли і папки, операції над ними.
Робота на уроці: Створити папку “Геометричні фігури” У цій папці створити папки із назвами геометричних фігур, наприклад “Сфера”, “Піраміда”, “Конус”, “Циліндр” і т.д. В них перемістити фото із зображеннями архітектурних споруд, що схожі на одну з геометричних фігур
Урок_5. Складові комп’ютера, їх призначення.
Домашнє завдання: ст. 44-53 (опрацювати у підручнику), завдання 4 ст. 54 (виконати у зошиті)
Урок_4 Комп’ютер як інформаційна система. Персональний комп’ютер. Санітарно-гігієнічні правила роботи з комп’ютером.
мультфільм "Фіксики"
Завдання_Працюємо з комп'ютером
Домашнє завдання: ст.34-44 (опрацювати у підручнику), завдання 4 ст.42 (виконати у зошиті)
Урок_3 Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль інформаційних технологій у житті сучасної людини.
Домашнє завдання: п 1.3 ст. 21-32 (опрацювати у підручнику), завдання 2,4 ст.32 ( виконати письмово у зошиті)
Урок_2 Повідомлення, інформація. Інформаційні процеси. Дані.
Домашнє завдання: п.1.2 ст 13-22 (опрацювати у підручнику), завдання 4 ст.22 (підручник)
Урок_1 Правила поведінки та безпеки життєдіяльності при роботі в комп. класі. Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта.
Правила ТБ у кабінеті інформатики
ДЗ: завантажити онлайн підручник, повторити правила ТБ, п.1.1 ст. 5-12 (опрацювати у підручнику), завдання 2, ст.11, 4, ст.12 (виконати у зошиті)
Немає коментарів:
Дописати коментар