5 клас НУШ

 Онлайн-підручник_ 5 клас

5 КЛАС_НУШ

ТЕСТИ

МЕТОДИЧНА ПІДТРИМКА

ІНФОРМАТИКА ДЛЯ ВСІХ

онлайн школа програмування

Рівень досягнення результатів навчання


Критерії оцінювання предметних та особистісних результатів

Рівні навчальних досягнень

Бали

Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)

Початковий

1

Учень (учениця): засвоїв знання у формі окремих фактів; з допомогою вчителя або з використанням підручника розпізнає і називає окремі інформаційні об'єкти; знає та дотримується правил безпечної поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. 2

2

Учень (учениця): розпізнає та виділяє інформаційні об‘єкти, пояснює свій вибір та може фрагментарно відтворити знання про них; з допомогою вчителя фрагментарно виконує окремі навчальні завдання та практичні роботи на комп’ютері, допускає помилки.

3

Учень (учениця): з допомогою вчителя відтворює незначну частину навчального матеріалу (менше половини); відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді; навчальні завдання виконує фрагментарно за значної допомоги вчителя; потребує постійної активізації та допомоги; способи навчально-пізнавальної діяльності (практичні і розумові уміння і навички) застосовує на рівні копіювання зразка способу діяльності.

Середній

4

Учень (учениця): з допомогою вчителя відтворює значну частину навчального матеріалу (більше половини); у відповідях може допускати помилки; за значної допомоги вчителя виконує навчальні завдання, допускає помилки; має елементарні, нестійкі навички роботи на комп’ютері; за інструкцією і з допомогою вчителя фрагментарно виконує практичні роботи, потребує детального кількаразового їх пояснення, допускає помилки.

5

Учень (учениця): самостійно, але не повно, відтворює значну частину навчального матеріалу; ілюструє розуміння базових понять інформатики прикладами з підручника або пояснення вчителя, відповідає на окремі запитання; з допомогою вчителя виконує навчальні завдання з частковим поясненням, допускає помилки; за детальною інструкцією і з допомогою вчителя виконує практичні роботи, не вміє пояснити свої дії, допускає помилки.

6

Учень (учениця): самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу, відповідь будує у засвоєній послідовності, ілюструє її власними прикладами; з частковою допомогою вчителя виконує навчальні завдання з достатнім поясненням, допускає помилки; має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання даних на комп’ютері; способи навчально-пізнавальної діяльності застосовує за зразком у подібній ситуації; потребує стимулювання й значної допомоги вчителя, коли працює самостійно.

Достатній

7

Учень (учениця): самостійно відтворює основний навчальний матеріал з окремими неточностями, застосовуючи необхідну термінологію, вміє наводити власні приклади на підтвердження певних тверджень; пояснює та обґрунтовує способи виконання навчальних завдань, аналізує отриманий результат, робить неповні висновки з допомогою вчителя, використовує різні джерела відомостей для виконання навчального завдання; практичні роботи на комп’ютері виконує самостійно за інструкцією; самостійно виправляє вказані вчителем помилки.

8

Учень (учениця): відтворює засвоєний навчальний матеріал в іншій послідовності, не порушуючи логічних зв'язків, інтерпретує та деталізує питання, ідентифікує терміни та поняття; з незначною допомогою вчителя визначає спосіб розв’язування навчального завдання, частково аргументує свої міркування; самостійно знаходить необхідні відомості, систематизує та узагальнює їх; самостійно виконує навчальне завдання, знаходить та виправляє допущені помилки. Має стійкі практичні навички виконання основних дій з опрацювання даних на комп'ютері; самостійно виконує практичні роботи, що відповідають вимогам навчальної програми, аналізує одержані результати, швидко й оперативно виправляє помилки.

9

Учень (учениця): вільно відтворює навчальний матеріал та відповідає на поставлені запитання, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією; самостійно формулює мету виконання навчального завдання, добирає форми представлення результату та необхідні відомості; аргументовано обирає раціональний спосіб виконання навчального завдання, самостійно виконує навчальні завдання з несуттєвими помилками, знаходить та виправляє допущені помилки.

Високий

10

Учень (учениця): системно відтворює навчальний матеріал у межах програми; дає повні, змістовні відповіді на поставлені запитання; робить логічні висновки, обґрунтовує свою думку, висуває припущення; виконує різні типи навчальних і життєвих завдань (як типових, так і нестандартних, творчих) під опосередкованим керівництвом учителя, розробляє алгоритм виконання запропонованого навчального завдання, пропонує нові шляхи розв’язування навчальних завдань; знаходить додаткові джерела відомостей, використовує запропоновані схеми класифікації для структурування відомостей та даних, порівнює і зіставляє відомості з кількох джерел, уміє стисло і логічно подавати узагальнену інформацію; самостійно приймає рішення, прогнозує наслідки власної поведінки за незначної допомоги дорослих.

11

Учень (учениця): логічно та усвідомлено відтворює навчальний матеріал у межах навчальної програми з інформатики; обґрунтовано відповідає на запитання; аргументовано використовує знання у нестандартних ситуаціях; раціонально використовує комп’ютер і комп’ютерні засоби для розв’язування завдань, пов’язаних з опрацюванням даних, їх пошуком, зберіганням, поданням і передаванням; розуміє мету власної навчальної діяльності та самостійно визначає завдання для її досягнення, вміє виявляти проблеми та розв’язувати їх, формулювати гіпотези

12

Учень (учениця): має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальної програми з інформатики, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях; самостійно планує особисту навчальну діяльність та оцінює її результати, уміє приймати рішення, швидко вибрати потрібний спосіб діяльності із кількох відомих, застосовувати способи діяльності за аналогією і в нових ситуаціях.


файли-заготовки до Розділу 

Урок_48 Проєкт_Моя власна книга

Завдання: створити власну казку у текстовому редакторі Word, використавши власний текст і малюнки( можна з Інтернету)

Урок 47 Підсумковий урок.

тест


Урок_45

інтерактивна вправа

Урок_43-44. Алгоритми і проєкти з розгалуженням

відео до уроку


Урок_41-42. Висловлювання істинні та хибні.

відео до уроку

інтерактивна вправа

 тест

інтерактивна вправа_1

інтерактивна вправа_2

інтерактивна вправа_3

завдання 13, 14, 15 ст.279


Урок 33. Інструктаж з ТБ. Способи подання алгоритмів

онлайн середовище

Середовище виконавця Художник


Урок 32. Інструктаж з ТБ. Команди. Виконавці команд. Система команд виконавця.

середовище Лабіринт

відео до уроку_1

відео до уроку_2

онлайн середовище


Урок_30. Інструктаж з ТБ. Практична робота 4






Урок_26-27. Інструктаж з ТБ. Форматування символів та абзаців в текстовому документі

відео до уроку

файл-заготовки

 (вправа 4.4, ст.211-212, завдання 4.4.1-4.4.6, ст.215)

інтерактивна вправа


Урок_25. Інструктаж з ТБ. Пошук та заміна фрагментів текстового документу

відео до уроку

тест

(файл-заготовка)

Урок_24. Інструктаж з ТБ. Операції з фрагментами  тексту

відео до уроку

файл-заготовка1 

   файл-заготовка_2


Урок_23. Інструктаж з ТБ. Редагування тексту. Перевірка правопису.

відео до уроку 

файл-заготовка 

Урок_22. Інструктаж з ТБ. Уведення тексту. Вставлення символів, яких немає на клавіатурі.

відео до уроку

інтерактивна вправа

Завдання_1


Урок_21. Інструктаж з ТБ.  Об’єкти текстового документа, їх властивості. Програми для створення та опрацювання текстових документів.

Завдання до п. 4.1. Файли-заготовки

інтерактивна вправа

Урок_19. Інструктаж з ТБ. Упорядкування слайдів. Практична робота №3 «Створення компютерних презентацій»

Файли-заготовки до практичної роботи

Інструкція до Практичної роботи №3






Урок_18. Інструктаж з ТБ. Графічні об’єкти слайдів презентації.  Форматування графічних об’єктів.

Вправа 3.3. Файли-заготовки

Завдання до пункту 3.3. Файли-заготовки

Вправа "Графічні об'єкти презентації"

Урок_17. Інструктаж з ТБ. Редагування і форматування текстових обєктів на слайдах.

Вправа 3.2. Файли-заготовки

Завдання до пункту 3.2. Файли-заготовки

Вправа "Форматування текстових об'єктів"


Урок_16. Інструктаж з ТБ. Уведення та вставлення текстів на слайдах.

відео до уроку

Вправа 3.2. Файли-заготовки

Завдання до пункту 3.2. Файли-заготовки

Вправа "Форматування текстових об'єктів"


Урок_15.Інструктаж з ТБ.Комп’ютерна презентація, її об’єкти. Види слайдів.

відео до уроку

Вправа 3.1. Файли-заготовки

Завдання до пункту 3.1. Файли-заготовки

Кросворд "Презентація"


Урок_14. Інструктаж з ТБ.Узагальнення навчального матеріалу з теми

тест


Урок_13. Інтернет для навчання. Практична робота №2 «Пошук матеріалів в Інтернеті та їх оцінювання»

відео до уроку (початок з  4.45 хв)

Оцінювання ресурсів Інтернету


Урок_12Спілкування в Інтернеті. Етикет спілкування в мережах. Безпечне використання Інтернету. 


Робота на уроці: завдання 2 ст.112

вправа 2.4 (відео)

інструкція до вправи 2.4.

Вправа "Спілкування в Інтернеті"

Відео "Безпечний Інтернет. Найжахливіший тиждень Петрика!"

Комікси "Маша та Internet"

Вправа "Приватне та публічне"

Зроблено в Padlet

Зроблено в Padlet



Урок_11Зберігання даних з Інтернету. Авторське право.

Сайт Звідусіль

відео до уроку

тест







Урок_10 Пошук відомостей в Інтернеті. Критичне оцінювання медіатекстів. Факт. Судження.

відео до уроку

тест

інтерактивна вправа




Урок_9. Комп’ютерна мережа. Локальні та глобальні мережі

відео до уроку

тест

інтерактивна вправа 1

інтерактивна вправа 2


Урок_8. Прикладні комп’ютерні програми.

відео до уроку

тест

інтерактивна вправа_1


Урок_7 Файли і папки, операції над ними. Практична робота №1 «Файли і папки, операції над ними.»

відео до уроку

файли -заготовки

інструкція до Практичної роботи


інтерактивна вправа_1

інтерактивна вправа_2

інтерактивна вправа _3

інтерактивна вправа_4


Урок_6.  Операційна система, її призначення. Файли і папки, операції над ними.


відео до уроку

інтерактивна вправа_1

кросворд

Робота на уроці: Створити папку “Геометричні фігури” У цій папці створити папки із назвами геометричних фігур, наприклад “Сфера”, “Піраміда”, “Конус”, “Циліндр” і т.д. В них перемістити фото із зображеннями архітектурних споруд, що схожі на одну з геометричних фігур



Урок_5. Складові комп’ютера, їх призначення.

відео до уроку

сторінка сайту Hotline

відео до практичної роботи



Зроблено в Padlet

Зроблено в Padlet

Вправа "Пристрої комп'ютера"

Домашнє завдання: ст. 44-53 (опрацювати у підручнику), завдання 4 ст. 54 (виконати у зошиті)


Урок_4 Комп’ютер як інформаційна система. Персональний комп’ютер. Санітарно-гігієнічні правила роботи з комп’ютером.

відео до уроку

мультфільм "Фіксики"

інтерактивна вправа

сторінка сайту Hotline

Завдання_Працюємо з комп'ютером

інтерактивна вправа

Домашнє завдання: ст.34-44  (опрацювати у підручнику), завдання 4 ст.42 (виконати у зошиті)



Урок_3 Інформаційні системи. Інформаційні технології. Роль  інформаційних технологій у житті сучасної людини.

відео до уроку

інтерактивна вправа_1

інтерактивна вправа_2

інтерактивна вправа_3


Домашнє завдання: п 1.3 ст. 21-32 (опрацювати у підручнику), завдання 2,4 ст.32 ( виконати письмово у зошиті)



Урок_2 Повідомлення, інформація. Інформаційні процеси. Дані.

відео до уроку

інтерактивна вправа_1

інтерактивна вправа_2

інтерактивна вправа_3


Домашнє завдання: п.1.2 ст 13-22 (опрацювати у підручнику), завдання 4 ст.22 (підручник)

Урок_1 Правила поведінки та безпеки життєдіяльності при роботі в комп. класі. Об’єкти, їх властивості, значення властивостей об’єкта.

Правила ТБ у кабінеті інформатики

відео до уроку


Інтерактивна вправа_1

Інтерактивна вправа_2

ДЗ: завантажити онлайн підручник, повторити правила ТБ, п.1.1  ст. 5-12 (опрацювати у підручнику), завдання 2, ст.11, 4, ст.12 (виконати у зошиті)



 








Вправи для очей

   


РуханкаРуханка


Немає коментарів:

Дописати коментар