6 клас НУШ

Підручник_онлайн

файли-заготовки

електронні додатки

календарне планування

цікавий ресурс (сайт)

Рівень досягнення результатів навчання


Критерії оцінювання предметних та особистісних результатів

Рівні навчальних досягнень

Бали

Характеристика навчальних досягнень учня (учениці)

Початковий

1

Учень (учениця): засвоїв знання у формі окремих фактів; з допомогою вчителя або з використанням підручника розпізнає і називає окремі інформаційні об'єкти; знає та дотримується правил безпечної поведінки під час роботи в комп’ютерному класі. 2

2

Учень (учениця): розпізнає та виділяє інформаційні об‘єкти, пояснює свій вибір та може фрагментарно відтворити знання про них; з допомогою вчителя фрагментарно виконує окремі навчальні завдання та практичні роботи на комп’ютері, допускає помилки.

3

Учень (учениця): з допомогою вчителя відтворює незначну частину навчального матеріалу (менше половини); відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді; навчальні завдання виконує фрагментарно за значної допомоги вчителя; потребує постійної активізації та допомоги; способи навчально-пізнавальної діяльності (практичні і розумові уміння і навички) застосовує на рівні копіювання зразка способу діяльності.

Середній

4

Учень (учениця): з допомогою вчителя відтворює значну частину навчального матеріалу (більше половини); у відповідях може допускати помилки; за значної допомоги вчителя виконує навчальні завдання, допускає помилки; має елементарні, нестійкі навички роботи на комп’ютері; за інструкцією і з допомогою вчителя фрагментарно виконує практичні роботи, потребує детального кількаразового їх пояснення, допускає помилки.

5

Учень (учениця): самостійно, але не повно, відтворює значну частину навчального матеріалу; ілюструє розуміння базових понять інформатики прикладами з підручника або пояснення вчителя, відповідає на окремі запитання; з допомогою вчителя виконує навчальні завдання з частковим поясненням, допускає помилки; за детальною інструкцією і з допомогою вчителя виконує практичні роботи, не вміє пояснити свої дії, допускає помилки.

6

Учень (учениця): самостійно відтворює значну частину навчального матеріалу, відповідь будує у засвоєній послідовності, ілюструє її власними прикладами; з частковою допомогою вчителя виконує навчальні завдання з достатнім поясненням, допускає помилки; має стійкі навички виконання елементарних дій з опрацювання даних на комп’ютері; способи навчально-пізнавальної діяльності застосовує за зразком у подібній ситуації; потребує стимулювання й значної допомоги вчителя, коли працює самостійно.

Достатній

7

Учень (учениця): самостійно відтворює основний навчальний матеріал з окремими неточностями, застосовуючи необхідну термінологію, вміє наводити власні приклади на підтвердження певних тверджень; пояснює та обґрунтовує способи виконання навчальних завдань, аналізує отриманий результат, робить неповні висновки з допомогою вчителя, використовує різні джерела відомостей для виконання навчального завдання; практичні роботи на комп’ютері виконує самостійно за інструкцією; самостійно виправляє вказані вчителем помилки.

8

Учень (учениця): відтворює засвоєний навчальний матеріал в іншій послідовності, не порушуючи логічних зв'язків, інтерпретує та деталізує питання, ідентифікує терміни та поняття; з незначною допомогою вчителя визначає спосіб розв’язування навчального завдання, частково аргументує свої міркування; самостійно знаходить необхідні відомості, систематизує та узагальнює їх; самостійно виконує навчальне завдання, знаходить та виправляє допущені помилки. Має стійкі практичні навички виконання основних дій з опрацювання даних на комп'ютері; самостійно виконує практичні роботи, що відповідають вимогам навчальної програми, аналізує одержані результати, швидко й оперативно виправляє помилки.

9

Учень (учениця): вільно відтворює навчальний матеріал та відповідає на поставлені запитання, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією; самостійно формулює мету виконання навчального завдання, добирає форми представлення результату та необхідні відомості; аргументовано обирає раціональний спосіб виконання навчального завдання, самостійно виконує навчальні завдання з несуттєвими помилками, знаходить та виправляє допущені помилки.

Високий

10

Учень (учениця): системно відтворює навчальний матеріал у межах програми; дає повні, змістовні відповіді на поставлені запитання; робить логічні висновки, обґрунтовує свою думку, висуває припущення; виконує різні типи навчальних і життєвих завдань (як типових, так і нестандартних, творчих) під опосередкованим керівництвом учителя, розробляє алгоритм виконання запропонованого навчального завдання, пропонує нові шляхи розв’язування навчальних завдань; знаходить додаткові джерела відомостей, використовує запропоновані схеми класифікації для структурування відомостей та даних, порівнює і зіставляє відомості з кількох джерел, уміє стисло і логічно подавати узагальнену інформацію; самостійно приймає рішення, прогнозує наслідки власної поведінки за незначної допомоги дорослих.

11

Учень (учениця): логічно та усвідомлено відтворює навчальний матеріал у межах навчальної програми з інформатики; обґрунтовано відповідає на запитання; аргументовано використовує знання у нестандартних ситуаціях; раціонально використовує комп’ютер і комп’ютерні засоби для розв’язування завдань, пов’язаних з опрацюванням даних, їх пошуком, зберіганням, поданням і передаванням; розуміє мету власної навчальної діяльності та самостійно визначає завдання для її досягнення, вміє виявляти проблеми та розв’язувати їх, формулювати гіпотези

12

Учень (учениця): має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальної програми з інформатики, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях; самостійно планує особисту навчальну діяльність та оцінює її результати, уміє приймати рішення, швидко вибрати потрібний спосіб діяльності із кількох відомих, застосовувати способи діяльності за аналогією і в нових ситуаціях.



Урок 41- 42.  Інструктаж з БЖД. Цикл з передумовою

Ігра в Скретчі

Тест

Урок 36.  Інструктаж з БЖД. Розгалуження з величинами. Вкладені розгалуження.

Завдання до уроку


Урок 33. Інструктаж з БЖД. Практична робота 5

Інструкція до Практичної роботи 5


Урок 31-32. Інструктаж з БЖД. Величини. Команда присвоювання

Завдання до уроку


Урок 29-30.  Інструктаж з БЖД.  Побудова стовпчастих та кругових діаграм в табличному процесорі

відео до уроку

інструкція до ПР4

файл-заготовка до ПР4

файли-заготовки


Урок 27-28.  Інструктаж з БЖД. Виконання обчислень в табличному  процесорі

відео до уроку

файли-заготовки



Урок 26.  Інструктаж з БЖД. Редагування та форматування електронних

таблиць

відео до уроку

інтерактивна вправа_1

інтерактивна вправа_2


Урок 25.  Інструктаж з БЖД. Електронні таблиці. Табличний процесор

відео до завдання 

інтерактивне завдання_1

інтерактивне завдання_2


Урок 23-24.   Інструктаж з БЖД. Гіпотеза. Перевірка гіпотези з використанням моделі. Експеримент. Добір даних для перевірки гіпотез

презентація до уроку

інструкція до завдання

відео до завдання

онлайн-платформи PhET interactive simulations

експеримент_Рух снарядів

інтерактивна вправа_1

інтерактивна вправа_2

Урок 21-22.   Інструктаж з БЖД. Поняття моделі. Види моделей. Інформаційні моделі. Математичні моделі.

відео до уроку

відео до завдання

інструкція до завдання

Практична робота 3

Урок_19. Інструктаж з БЖД. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування. Упорядкування векторних об’єктів

Завдання на уроці (інструкція)


Урок_17-18. Інструктаж з БЖД. Створення й опрацювання векторних зображень у графічному редакторі Krita. Шари, їх використання 

Інструкція до завдання (ст.106)


Урок_16. Інструктаж з БЖД. Графічний редактор Krita. Створення та опрацювання растрових зображень у графічному редакторі Krita

відео до уроку

інтерактивна вправа


Урок_15. Інструктаж з БЖД. Основні поняття комп'ютерної  графіки. Растрова та векторна графіка.

завдання до уроку

інтерактивна вправа


Урок_14. Інструктаж з БЖД. Практична робота 2

ТЕСТ





Урок_12-13. Інструктаж з БЖД. Графічні зображення  в текстовому документі

                                             відео до уроку


інтерактивна вправа_1

інтерактивна вправа_2


Урок_11. Інструктаж з БЖД. Таблиці в текстовому документі

                                            відео до уроку

інтерактивна вправа_1

інтерактивна вправа_2

Урок_10. Інструктаж з БЖД. Таблиці в текстовому документі

відео до уроку

завдання до уроку

інтерактивна вправа_1

інтерактивна вправа_2



Урок_9. Інструктаж з БЖД. Формати текстових документів. Списки в текстовому документі.

інструкція до завдання

заготовка

інтерактивна вправа



Урок_8. Інструктаж з БЖД. Практична робота 1

Практична робота_1(інструкція)

файли-заготовки

Урок_7. Інструктаж з БЖД. Налаштування показу комп'ютерної презентації. 

                                          презентація _2.2.7(заготовки)





Урок_6. Інструктаж з БЖД. Анімація слайдів.

відео до уроку

інтерактивна вправа

Робота на уроці: завдання 2,3,4 ст.41 (заготовки)

ДЗ: ст.33-37 (опрацювати у підручнику), завдання 1 ст.41


Урок_5. Інструктаж з БЖД. Анімація об’єктів на слайді.

відео до уроку

інтерактивна вправа

ДЗ: ст.22-30 (опрацювати у підручнику), завдання 4 ст.31-32(виконати практично у програмі PowerPoint)


 Урок_4. Інструктаж з БЖД. Етапи створення комп’ютерної презентації.

відео до уроку




ДЗ: п.2.1 (ст.20-21) , опрацювати у підручнику



Урок_3.  Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості. Переваги і недоліки використання цифрових технологій в сучасному суспільстві. 

відео до уроку

ТЕСТ

інтерактивна вправа_1

інтерактивна вправа_2

інтерактивна вправа_3


ДЗ: п.1.3 (ст.14-18) , опрацювати. Виконати завдання 5 ст.19 (виконати у програмі Word)


Урок_2 Призначення цифрових пристроїв. Класифікація цифрових пристроїв за призначенням.

відео до уроку

Топ 15 розумних пристроїв, які можуть стати в нагоді







ДЗ: п.1.2 (ст.11-14) , опрацювати. Виконати завдання 1,3 ст.18


Урок_1. Безпека життєдіяльності в кабінеті інформатики.

Цифрові пристрої. Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів 



ДЗ: п.1.1 (ст.5-11) , опрацювати. Виконати завдання 1,4 ст.10


Інтерактивна вправа_1

Інтерактивна вправа_2


Вправи для очей

   


Руханка


Немає коментарів:

Дописати коментар